Frågor & Svar

Nedan följer svar på några av de vanligast förekommande frågorna till oss, ni kan även testa att får svar på er fråga via våra köpevillkor. Hittar ni inte det ni söker är ni också välkomna att kontakta vår kundtjänst, [email protected]

Jag har skickat ett e-mail till kundtjänst, när kommer jag att få svar på min fråga? 

Vi svarar på e-post måndag – fredag, 9 – 18 och vårt mål är att under kontorstid besvara alla e-postbrev inom 24 timmar från att er förfrågan mottagits.

När skickas mina varor?  

Vi packar och skickar varor måndag-fredag, 9-17. Om du har lagt en order under en kväll eller helg kommer varorna att packas och skickas till dig under nästkommande vardag.

Var befinner sig mitt paket nu? 

Tody.se har avtal med Posten och Schenker. Om du har fått ett kollinummer går det att spåra ditt paket på www.postnord.se respektive www.privatpaket.se.

 Var ställer jag frågor om min faktura? 

Vid fakturafrågor kontaktar du klarna AB på 08 120 120 10 eller www.klarna.se

Om du har valt delbetalning kommer fakturan att skickas direkt från Klarna vid senare tidpunkt.

Vilka betalningsalternativ erbjuder ni? 

Vi erbjuder följande betalningsalternativ:

Faktura via Klarna AB.

Delbetalning via Klarna AB.

Bank- och kreditkortsbetalning.

Jag vill att ni gör ett återköp av min vara, hur ska jag gå tillväga?  

Kontakta alltid vår kundtjänst vid återköpsärenden, [email protected] Varuförpackningen måste vara i oförändrat skicka, dvs i obruten förpackning. Som kund är du ansvarig för returavgiften, du ska inte skicka tillbaka varorna till oss innan vi svarar på din förfrågan. Vi ska bekräftat att du kan skicka tillbaka varan. Glöm ej ange faktura eller kundnummer vid kontakt med kundtjänst.

Jag vill reklamera min vara, vad ska jag göra? 

Om du har ett reklamationsärende ber vi dig kontakta kundtjänst, [email protected]

CART

X